Kära tomten....

... i år har jag ställt upp när mina vänner behövt mej, jag har hjälpt min familj så bra jag kan och vad jag vet så har jag inte gjort någon ledsen. Jag har lånat ut mina öron om någon behövt prata av sej och jag har gjort mitt bästa för att ge några tröstande ord.

Jag har lyssnat på min mamma och ställt upp för henne och hjälpt henne hemma. Sagt att jag älskar henne flera gånger och gett henne många kramar.

Jag har ätit min frukost och mina grönsaker.

Jag har gjort mitt bästa för att va den bästa jag kan, vissa dagar har varit svårare och några har varit lättare, jag har fått utstått mycket saknad men jag har inte tappat modet. Jag har varit ledsen många gånger men jag har för det mesta alltid ett leende på läpparna.

Jag har skött mej och jag har varit snäll. Det jag önskar mej mest av allt i år är att få vara speciell för någon som är speciell för mej, sakna någon som saknar mej lika mycket, bli omfamnad av någon som inte vill släppa taget och som jag inte vill ska släppa mej. Höra från någon som jag tycker mycket om att jag är lika omtyckt. Få känna den speciell känslan man känner när man vet att man "tillhör" någon.

Den här personen jag pratar om är snäll och försiktig, förstånde och rolig, känslig och, det viktigaste av allt, sej själv. Han har ett leende som jag smälter av varje gång, en blick som fängslar mej och ett hjärta av guld.

Du vet vem jag menar och jag hoppas du hinner läsa det här innan julafton.....

Många varma kramar från Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0