21 Februari

Kom inte på någon rubrik och vad passar väl bättre då än dagens datum?
Jag hade lite problem att sova i natt för mina fötter va glödheta och stoppade jag dom utanför täcket så frös jag, och det verkade inte finnas nånting där emellan. Mina ben kliade så där jobbigt som det kan göra när man är trött eller rastlös så det var jätte jobbigt att försöka sova, jag fick hålla på att sträcka ut benen hela tiden eller hålla dom böjda. Ju mer jag bytte sätt att ligga på ju bättre kändes det men inte så lätt att somna om man ska ligga och vrida på sej hela tiden. Men tillslut så så somnade jag och då drömde jag en väldigt mycket men kommer inte riktigt ihåg vad men tror det var en ganska orolig dröm och ganska jobbig men inte läskig, när jag vaknade så var jag förvirrad och lite orolig så drömde nog något liknande. Inte en så rolig natt men andra ord.

Nu har jag i alla fall duschat, åte frukost, dammsugit, dammtorkat och är halvvägs med att byta sängkläder, då kanske det blir lättre att sova i natt (peppar peppar ta i träd).
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske åka till Töcksfors med Frida och Christian och vem som nu kanske ska med om det blir något men inte en aning, jag vill se om dom har fått in solbrills på glitter, jag hoppas verkligen dom får in såna dom hade i fjol för jag ivll ha nya såna och då köper jag två par!


Mina solglasögon, jag saknar dom!
Det är alltid så, har jag ett par solglasögon som jag verkligen gillar så försvinner dom eller så sätter jag mej på dom.
Min överläpp är torr med.


Och jag vill ha sommar, NU!
Är så trött på det här vädret och kylan.

Det finns en kille förresten på youtube, eller det är två killar, Sam Tsui och Kurt Schneider. Dom gör en del coverlåtar och även egna och igår såg jag att dom hade lagt ut två till, en av dom var Jar of Hearts, en cover på Christina Perri. Mycket bra låt.

http://www.youtube.com/watch?v=Dm41zP_RZfo&feature=feedu

Värd att lyssna på.
Ha en bra dag

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0