25 Februari

Nu sitter jag hos Frida, har vart här en stund, eftersom jag inte är hemma så har jag ingen ny bild att lägga ut.
Vi har åte lunch och kollat på film. Jag har ont i halsen så jag blir väl sjuk, typiskt, men hoppas det inte blir för illa för jag har tänkt att gå ut i morgon.

Vi har kollat på Georgia Rule, en mycket bra film måste jag säga, jag tycker det i alla fall. Vet inte riktigt varför men det är något med den som helt enkelt bra.

Nu ska jag vänta tills Frida har pratat klart i telefon och fråga vilken film vi ska se nu.
Vädret här är inte så roligt, det tillåter en att vara inomhus. Det är molnigt och ganska fuktigt i luften, och ungefär runt nollan. Dessutom om jag är på väg att bli sjuk så får jag vara inne med.

Bilden hittade jag på google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0