Årstiderna: höst

Hösten ja, då allt somnar inför vintern. Det regnar en hel del och det är ju mysigt.

Det ser kanske lite somrigt ut men det är höst, tror det va runt mâten och det är i september.


Den här tog jag nog på mâtens fredan, då regna det ganska så mycket.


Det är så många fina färger och lite halv mysigt när löven ramlar ner.


Jag har hört att man svettas in våren och fryser in hösten.


Löven blir så fina med massa fina färger.

På hösten ligger man gärna inne och tar det lugnt för då är man lite deprimerad för att sommaren är slut. Men det är mâten på hösten och det är det enda roliga på hösten i stort sett. Förutom att jag fick mitt körkort på hösten 2008.
Jag har inte så mycket att säga om den egentligen för det är inte så mycket som är härligt då.
Vattnet blir kallare, vädret blir gråare och alla blommor dör, allt blir brunt och det blir kallare i luften och det regnar en del men visst är väl regnet mysigt det med men det är kallare regn och det kan börja snöa när som helst.
Kommer inte på allt för mycket med hösten som jag egentligen gillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0