Böcker

Jag har precis varit uppe på kommun och frågat hur det går med min ansökan och sen så va jag på biblioteket och köpte två böcker, för 1 krona stycke, så det blev, med lite snabb huvudräkning, 2 kronor om jag inte har räknat fel.
Jag tänkte jag skulle göra något med dom, men vet inte riktigt vad än. Den ena är tryckt 1914 och blev senast utlånad 27 december 1973 och den andra 1947 och senast utlånad 26 april 1962.
Karlfeldt "Fridolins lustgård" är den äldsta och Stolpe "Lätt, snabb och öm" är den från -47.


Pennan fick jag av Frida på en bokhandel i San Francisco.







Nu ska jag snart åka till Arvika.
Ha en fin dag, mina få läsare .

;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken tur då! Så att du inte tyckte att den var ful :) Jag gillade dina bok bilder. :)

2011-02-07 @ 20:13:15
URL: http://rockabillygirl.se
Postat av: Winzz

Haha, humor! XP

2011-02-10 @ 12:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0