Dagen efter

Igår var jag ju som skrivet chaufför. Det var en mycket förträffligt trvlig kväll på Kvarnen i Töcksfors där The blue eagles spelade rockabilly, mycket bra band. Det var en del folk och jag dansade till med en liten dans men måste ju bara säga att jag inte var något värre vidare bra.
Dagen höll i sej igår och va ungefär lika bra, fast morgonen är en klar favorit men dock så var det en grej under kvällen som gjorde att det kanske inte var som det verkade. Alla har vi väl illusioner av något bra ibland.
Igår var det soligt hela dagen och det verkar bli minst lika fint idag. Det var inte så roligt att gå hem i natt kan jag lova när jag hade ställt ner bilen, det va något fruktansvärt kallt och jag höll på att frysa ihjäl, men som tur och väl var så hade jag inte så långt hem från där jag ställde bilen till hem. Det var däremot mindre roligt att vakna någon gång i natt och frysa och känna sej som en isbit i natt, jag la mej i fosterställning för att bli varm men hjälpte inte. Eller i natt kan jag ju inte säga. Mer i morse faktiskt eftersom jag kom hem någon gång efter 5 så måste det ju ha varit runt 7 8 tiden som jag vaknade och frös men lyckades somna om och frös långt ifrån när jag vaknade.

Nu har jag funderat på vad jag ska lägga upp för bild men kommer inte riktigt på vad. Kanske tar något som inte har med det jag nyss har skrivit överhuvudtaget.


Lägger upp en till bild från Kalifornien så länge.
Jag hade ju hellre velt legat här, till och med helt naken, än att ha legat hemma och skakat av kyla men egentligen så hade jag hellre legat naken där än att va i hemma i Sverige överhuvudtaget.
Nu vet jag inte vad dagen har att erbjuda men blir nog lugnt, var ju nykter igår eftersom jag körde men bakfull känner jag mej ändå.
Kanske ska till Arvika en sväng men verkade inte så längre.


Mera Venice Beach.

Nu ska jag drömma mej bort i alla fall och önska att jag var bortanför horisonten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0