Dagen efter

Igår satt Frida, en gammal granne och jag och fin drack hos Frida. Jag mår fint idag men kan inte uttala mej om dom andras hälsa.
Igår skrev jag ju ingenting men det va nog mest för att av någon anledning så tröttnar jag ganska fort på vissa grejer, och det här är en av dom, men jag ska pröva, det här är kanske 3, 4 eller 5e bloggen jag har och det är ju inte så kul.
Nu ska jag lägga ut två bilder som inte har något med det jag har skreve att göra.

Den här tog jag påväg hem från Norge. Skulle gärna vilja ha vår, fast det här är höst, och sitta i en lastbil igen.


En till lastbils bild och allting är finare i backspegel.
Jag och Frida sitter och kollar på NCIS och det är spännande, jag sitter och ryser. Visst är NCIS för himla bra? Gillar det jag, det är dom roligaste poliserna i stan.
Nu ska jag äta lite.

http://rockabillygirl.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0