Hitte på . . . .

Sitter och försöker hitta på någon dikt som jag kan ge i alla hjärtans dag prasent till den som får mitt hjärta att slå ett extra slag och den som alltid får mej på bra humör (iblnad dåligt med, men det är väldigt sällan).
Jag har ju skreve en del dikter under mitt långa liv men dom är mest skämt dikter. Har försökt att ändra dikten om Pippi men kommer inte på nåt bra så kanske får lägga upp den som den är men tycker den är lite knasig, den rimmar ju men det är mer ord i ena meningen än den andra så den är inte på vers eller vad det heter. Vet inget om sånt men får till en del roliga saker ibland.
Måste få tag på dom flesta av mina dikter men lite svårt för en del är lite bort tappade och så där men från och med nästa dikt så ska jag börja skriva upp alla någonstans så att jag kan skriva upp dom.

Sisters in arms.


Kommentarer
Postat av: Winzz

AAAAWWWW!!!!! :D

2011-02-10 @ 20:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0