Saker jag saknar...

Sorry för att jag inte uppdatera igår men har inget att skriva om så jag kollade på lite bilder och hittade några som gör att jag saknar vissa saker, en del bilder är för privata att lägga ut.


Jag saknar mina solglasögon som jag köpte i fjol och som bara försvann, har ingen aning om vart dom har tagit vägen. Jag hoppas verkligen dom får in såna i år med.


Jag saknar våran lurviga lilla airdaleterrier, Jessi. Förhoppningsvis så skaffar mamma en ny hund.


Jag saknar sanden på Venice Beach. Vill verkligen tillbaka dit. Till solen och värmen.


Jag saknar att ha kort hår men jag vill ha långt hår, men det skönt med kort hår. Jag saknar även min lägenhet lite i Karlstad men jag saknar mest att bo själv. Och Karlstad och mina kompisar där.


Att gå genom stadsträdgården på morgonen till skolan, speciellt på våren. Saknar även skorna jag hade på mej och shortsen. Och att jag va smalare då. ;b


Saknar även min motorola z8, fin telefon men den funka ju inte som den skulle och fick ju skicka in den 3 gånger på lagning. Solglasögonen jag hade på mej då var inte heller så fel.


Stadsträgården ja, som sagt speciellt på våren.

Finns många saker jag saknar men en del är för privata.
Igår hände inte så mycket, jag och Frida var i lilla gympasalen och spelade tennis och gjorde lite olika saker, jag blev i alla fall sleten. Sov ju ganska bra i natt då men är lite trött i dag med, men inte något ovanligt att jag är det.
Ska kolla på lite bilder nu.

Men sista grejen som jag verkligen saknar....


... det är alcatraz och...


... Hollywood, men egentligen ....


... så saknar jag allt med USA, vill tillbaka i morgondag! Men det kan bli lite svårt. Får försöka med något annat istället. 
Har så många bilder från USA som jag vill lägga upp men det blir så många då.

;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Lägg upp fler bilder!!!! :)

2011-02-18 @ 07:57:55
URL: http://rockabillygirl.se
Postat av: Winzz

Saknarunntemej?? :(((

2011-02-19 @ 18:02:36
Postat av: Emelie

Jorä är klart jag gör men visste inte om jag fick lägga upp någon bild på dej, så det står lite privat bilder eller något =)

2011-02-20 @ 12:23:27
URL: http://iettfotoalbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0