Soligt

Vilken underbar morgon det har varit idag, klockan är ju eftermiddag nu men solen skiner fortfarande. För att min dag skulle bli komplett så skulle jag ha vart i USA nu men lite svårt kanske, men dagen än så länge har vart fin, och morgonen lite där till.


Tänk att vakna till det här då, hur underbart hade inte det vart?


Sen hoppa i den här och åka runt.


Kanske åka över Golden Gate.


Eller åka till Venice Beach och gå i sanden längst havet.

Längtar tillbaka. Men vardagen här duger den med, men vardagen i USA hade vart perfekt.
Jag har precis varit hos min syster och åte semla och umgåtts lite. Hennes kille fyllde år förra veckan.
Nu håller jag på att laga mat och sen ska jag köra åt en kompis så vi ska på rockabilly i Töcksfors. Ska bli kul. Får se om det kommer upp något mer idag, kommer nog dela med mej av mer USA bilder någon dag.
Nu håller vi tummarna för att dagen fortsätter va bra.

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0