Tårta och pajer



Det här är ju ganska tydligt inte en tårta eller paj, för så duktig är jag inte, det är blomman i mitt fönster som jag köpte härom dagen.


Blåbär till pajen


Hallon till pajen


Pajerna och bären


Brödet till svinryggen


Marsansåsen till pajerna


Kolasåsen till svinryggen


Hallonpajen


Hallon/blåbärspaj


Blåbärspajen


Svinryggen

Det va det jag bakade till kalaset, och gästerna verkade tycka om det för det tog då slut. Svinryggen är alltid en favorit. Det är väl kanske inte den vanligaste tårtan och den är förbannat god men jag åt inget av den igår för man blir inte så sugen på det när man han stoge och gjort den, men nu ångrar jag mej och vill ha svinrygg. Typiskt.




Kommentarer
Postat av: Winzz

Guu sö döckti! Pis / Winzz

2011-02-14 @ 12:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0