Tjo

Va till Töcksfors med Frida och Christian förut men dom hade inte fått in några brills än men min "mamma" skulle skicka sms så fort dom hade fått in så då ska jag åka dit och kolla.
Efter det så blev jag med hem till Frida och Christian och fick mat och så kollade jag på Wolverin. Har väntat länge på att få se den och idag så fick jag äntligen det.
Funderar på att lägga mej och kolla på en film snart men vet inte vilken. The notebook såg jag ju för inte så länge sen men inte så sugen på den heller. Jane Eyre såg jag i på torsdag kväll så den behöver jag inte se igen, den är ju ändå mer än 4 timmar lång, det kommer snart ut en ny version med, den är 115 minuter lång och det är hon som spelar Alice i nya Alice i underlandet som spelar Jane Eyre.
Kanske skulle ta en Jane Austen film eller någon annan. Har ju en som jag har vart lite sugen på att se men kommer inte ihåg vad den heter.................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................. (ställde telefonen på . och gick och kollade så så lång tid tog det att kolla) The mayor of Casterbridge hette den. Det är en man som säljer sin fru till en annan man och flera år senare så letar de upp han och han har jobbat upp sej från en fattig alkoholist till borgmästare. Ganska bra film men vette tusan om jag ska se den. Kanske tar en annan version av Jane Eyre, har ju 3 stycken men tror inte det. Ska kolla lite.

Nej vette tusan va jag ska se, kanske Fanny Hill. Hehe.

Nu ska jag nog göra mej i ordning och bestämma mej för en film och slänga mej i en nybäddad säng. YUM!!


Tänk att ligga här och bara ta det lugnt. (man kan låtsas att det inte finns några småkryp så är det lite mer lockande)
Men bara ligga här och ta det lugnt, kanske läsa en bok, lyssna på fåglarna.
JAG VILL HA SOMMAR!!!!!

God natt

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0