Efter många om och men....

...så har jag äntligen fått till något någorlunda till blogg. Är ju lite pinsamt att, efter en 3 års utbildning av design och en del lektioner i webbdesign, inte klara av att fixa header och bakgrund direkt, utan att man får krågnla en del för att få till nåt. Men som sagt efter många om och men, och en del eller så fick jag till något. Kan ju skylla på att jag inte va med på alla webbdesign lektioner, aldrig lärde mej kodning ordetligt och att det va längesen jag gjorde det.

Anyway, jag bestämde mej i alla fall att skaffa en blogg, även där efter många men och om, eftersom jag vill visa mina bilder på något vis, kommer nog ingen bild direkt men efter en stund så kommer det upp. Är ju ändå första inlägget det här då.
Foto är ett av mina fritidsintresse och tycker det är roligt att ta kort. En sak måste jag säga och det är att jag inte redigerar mina bilder något värst, jag kanske förstärker lite färger eller lägger till en ram eller något smått. Jag har tyvärr inte Photoshop längre och det önskar jag att jag hade. Jag använder iPhoto och Picasa men inget annat. Är ju inte alltid så roligt att över redigera en bild heller så det får va. Tycker man att man kan ta kort så behöver man ju inte redigera dom heller.
Och självklart äger jag alla rättigheter till de bilder jag lägger ut, förutom den jag har i headern, den hittade jag på http://vintagemadeforyou.blogspot.com/ .
Men nog tjatat, nu ska jag se om jag hitar något kul som jag kan lägga ut här, är ju inget kul att sitta och läsa ett inlägg långt som en roman =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0