Utbildning

Jag har precis pratat med Yrkesvux i Karlstad och jag kan inte påstå att jag blev så mycket klokare av det.
Har fyllt i ansökningsblanketten och kopierat betyg och körkort. Ansökningsblanketten va inte så lätt att fylla i och det känns som om jag har gjort fel. Ska nog fråga min handledare på arbetsförmedlingen om hon kan hjälpa mej eller min jobb coach på folkuniversitetet, jag ska ju träffa henne på onsdag och ansökan ska va inne senaste 1 Mars.
Dom skulle dessutom bara ta in 8 personer på den utbildningen så jag hoppas jag är kvalificerad nog.

Kan någon gissa vad det är för utbildning?


Ibland kan det gå små människor på fönstren.


<3

Nu ska jag gå till ÖB med sockertopp 1 och 2.

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0