Vill ha sommar

Jag är inte direkt en vinter människa och vill hellre ha sommar året om, så Kalifornien skulle passa finfint för mej.
Jag tycker att det är roligare att ta kort på sommaren för då är inte allt vitt och grått, men tar ju kort på vintern också, så nu kommer lite sommarbilder och en liten vinterbit.

En isbit som jag plockade upp ur vattnet i Klevane, sånt klarar jag mej utan i badvatten.


En liten skogsbild, den är från sensommaren.


En liten sko.


Mina solglasögon som jag av någon konstig anledning absoult skulle tappa bort, mina absoluta favoriter genom tiderna. Just my luck, alla solglasögon som jag gillar förstöer jag alltid, men nu har dom börjat försvinna istället, hoppas dom får in såna på glitter i år igen för då ska jag nog köpa 2 par.


Och sist en liten bild på mej när jag ligger och läser favoriten i solen. Härligt med sommar, vill ha mer av det. Kanske skulle försöka få igenom ett lagförslag på att det måste va minst 11 månader med sol och värme varje år? Funkar det tro? Försöka duger har jag hört nåt om, skriver till regeringen direkt så att dom kan se igenom förslaget.

Nu ska jag nog ta och göra mej i ordning och natta mej själv.


Synd att inte den här rackaren är framme, alltid lika mysigt att kolla på den och stjärnorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0