Bättre sent än aldrig.....

Det händer inte så mycket för mej så därför har jag varken bilder eller text att uppdatera med. Jag har visserligen firat midsommar i Hillringsberg, jag har vart och badat många gånger och jag har vart och grillat med min kusin, mamma, Frida och min kusins kompis, men det är privata bilder som jag inte vill lägga ut här.

Men idag har jag vart ute på en liten promenad med min syster Malin, min morbrors hund Elvis, min mosters ponny Smulan och min cykel Rubbade Runar. Då tog jag några bilder som jag kan dela med mej av.


Den här bilden tog jag medan Malin borstade Smulan lite, Rubbade Runar står och moonar bakom, inget hyffs på han inte.


Elvis och Smulan nosade lite på varandra när dom stog och åt gräs. Men Smulan blev nog arg på han för att han åt hennes gräs så efter den här bilden så åt inte hon nåt mer gräs på det stället, hon stog bara och såg frånvarande ut med rumpan vänd mot han. De små liven. Även om Smulan är lite till storleken så har hon ett stort hjärta och hon är väldigt snäll, dessutom är hon mer än 10 år äldre än mej, hon är hela 32 år.

=)

Kommentarer
Postat av: Jonna

så söt häst :)

2011-07-20 @ 14:43:55
URL: http://jonnaalm.blogg.se/
Postat av: en blogg om 5 systrar

elin skriver: På fredag ska jag köpa min första systemkamera!!Så, behöver lite hjälp här!! Har ni någon systemkamera? Canon eller Nikon? Vilken är bäst?:) Tack i förhand<3



http://systrarnabackstrom.blogg.se/2011/july/elin-vilken-systemkamera.html#trackback

2011-07-20 @ 22:28:12
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0