Sommarväder

Igår va det ett ordentligt sommarväder med regn, hagel och åska.


Små hagelkorn föll samtidigt som en ordentlig regnskur när jag och Frida va och plockade blommor


Haglade inte så lite heller


Fina sommarmoln med åska och regn


Svenska sommaren är ju det bästa som finns, tyvärr har vi inte haft så mycket sol nu under Juni utan den va framme i April/Maj, hoppas det blir bättre sommarväder restan av sommaren, jag vill ha mer sol


Den här bilden har inte så mycket med ovädret igår, den här tog jag i lördags innan jag körde en Oldsmobile från 1965 ner till Strömstad.

Nu är det snart midsommar också, då ska jag åka jänk till Hillringsberg (stavning), det ligger i alla fall i Glava, på dans och då hade jag tänkt att göra antingen en blomsterkrans eller fläta in blommor i håret men jag har inte riktigt bestämt mej än, det märker jag nog på lördag vad det blir, något blommigt i håret blir det i alla fall.

=)

Kommentarer
Postat av: Frida

Om du vill så kan du göra en krans till dej och fläta in blommor i håret på mej. :)

2011-06-23 @ 08:25:11
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0