11 Mars

Åter igen dålig uppdatering, på grund av dålig inspiration. Finns inget att skriva om just nu.

Igår fyllde min bror 28 år, grattis till han <3
Jag ringde Karlstad och fick reda på att jag inte får svar på en månad!
Jag gick och mötte mamma och Frida när dom va ute och gick och det var ett under att jag inte drunkna i mina skor.
Det snöade som bara busen igår.
Men idag är det fint väder.
Idag är det freda, vet inte va det blir, men en helg med besvikelser igen, tänker jag.
Har man inga förhoppningar så blir inte besvikelserna lika jobbiga.
I morgon är det innebandy igen, det är roligt, Förra lördagen var det jag och 7 killar och jag har fortfarande ett litet märke på vänster insida lår efter en hård boll, men det är roligt som satan.

Ska gå in i mitt album naturligtvis nu och första bilden jag markerar ska jag lägga ut.


Det blev inte första bilden. Det här är en bild på min kusins hund Elvis.
Nu ska jag pröva det med första bilden igen fast i sommartider albumet.
Och nu MÅSTE jag ta första bilden.


Kunde inte ta första bilden för det va på min kusin.
Men det här är andra. Det är min morfars föräldrahem i Karlanda, Öggårn heter det.

Nu vet jag inte va jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0