12 Mars

Händer nog inte så mycket idag heller.
Jag har vart och spelat innebandy mellan 10 och 12 i morse och sen så tog jag mej ett bad och nu sitter jag och är hungrig, men jag orkar inte laga mat så får kanske låta bli maten, annars finns det ju snabbmat men inget kul att gå och äta själv och orkar inte gå heller för den delen.

Tar första bilden jag markerar i naturligtvis.


Snobben, eller egentligen heter han Lincon tror jag men vet inte. Det är en fjording som stog i Klevane men tror han har flyttat nu men vet inte om det är till ett annat stall eller scan.
Tog bilden våren 2010. misstänker när det va när jag va i Klevane med Weronica, men jag vet inte.

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0