14 Mars

Inget spännande hände i helgen i alla fall.

I går (sönda) så fick jag nåt ryck och började städa lägenheten som en galning och dammsög och dammtorka alla rum och idag skurade jag och bytte gardiner på mitt rum och la på nya mattor i hallen och så lagade jag lasagne och sen så har jag och Frida gått runt som bara busen.

Vi var uppe hos Rolf förut med mammas bil för handtaget på förarsidan är trasigt så vi körde upp den och ett nytt handtag så då frågade jag Rolf om han ville ha någon hjälp och då sträckte Frida fram handtaget till dörren och sa att hon kunde ge han ett handtag. Hahahaha.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, blir nog en ganska lugn kväll i alla fall, händer inte så mycket i Årjäng ändå.



Tänk va härligt att våren är påväg, snart är det grönt och fint ute igen istället för grått och trist.

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0