3 Mars

Dålig uppdatering, jag vet men jag har inget att skriva om och inga bilder att lägga ut. Eller jo jag har ju en massa bilder men är så jobbigt att leta igenom alla.

Igår va jag med Frida typ hela dagen. Vi gjorde jätte god sallad med kyckling och räkor och sen kollade vi på film och till slut så åkte vi ner till gympasalen där även Malins pojkvän va med och spelade badmintion och lite tennis. Det var roligt.

Idag vet jag inte va det bli. Hoppas bara på att det blir vår. Men det är väl att hoppas på för mycket tänker jag.


Här är min sallad, mycket gott, är lite sugen på det nu med.

Fridas sallad finns på http://rockabillygirl.se/

Nu kommer posten, hoppas det är nåt roligt i den idag.

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0