6 Mars

Dom senaste dagarna har jag inte haft nåt att skriva om. Därav dålig uppdatering.
Igår vad jag ute med en kompis som jag inte har varit ute med på mer än ett år. Det var riktigt kul.
Annars har det inte hänt så mycket.

Nu kommer lite bilder från när jag och min kompis och en annan var ute och åkte hela natten till ungefär 10 på morgonen. Dom satt visserligen och sov halva natten men jag körde på lika glatt för det.


Skapad 2009-05-01 kl. 05.04
Solen på väg upp i Koppom


Skapad 2009-05-01 kl. 05.07
En älg utanför Koppom. Man ser lite mer djur på morgonen än på dagen i alla fall. Vi hade precis vart och busat till det hos någon.


Skapad 2009-05-01 kl. 05.46
Vi tog en tur upp till Klevane innan vi drog upp på Glaskogen och tog den långa vägen runt.


Skapad 2009-05-01 kl. 06.02
Baken på den fina bilen som jag spenderade i stort sett 24 timmar om dygnet varje vecka i 4 eller va det 5 månader. Nej så mycket va det kanske inte men nästan.

Många fina minnen till den våren/sommaren.
Allt började med att jag va chaufför till Elmia i Jönköping på långfredan 2009. Underbara minnen. Och mer kommer det bli.

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0