Supermånen

I lördags var det ju supermånen, då låg den ju lite närmare jorden än va den brukar göra. Själv så såg jag inte så stor skillnad men jag tog en del bilder och den lyste upp en del. Jag och mamma åkte till Klevane en sväng och kollade på månen.


Den här bilden tog jag här hemma från balkongen. Månen var väldigt stor när den gick upp men sen tyckte jag den blev mindre.


När vi va i Klevane så var det ett träd i vägen men jag tyckte det blev bra ändå.


Den här bilden var egentligen lite mörkare men jag gjorde den lite ljusare i iphoto.

Det är roligt när bilderna blir någorlunda bra. Dom kunde ju ha blivit väldigt mycket bättre med bättre kamera och mer kunskap men jag tycker det funkade ganska bra ändå. Jag gillar min kamera väldigt mycket.

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0