Tur till Åmål

Igår va jag mamma och Frida i Åmål.


På vägen dit så var det ganska vindstilla och spelgelblankt vatten.


Vi satt i hamnen i Åmål och åt sallad.


Där matade jag och Frida ankor eller är det änder eller är det samma sak?


Vid Jysk var det en fin lastbil


Även ambulans helikoptern va där och hämtade en person som hade vart med i en bilolycka.






När vi kom hem så va det en gubbe på himlen och jag känner igen han men kan inte komma på vem det är.


Jag köpte ett calligrafi set, rött bläck, en calligrafi penna och en bok som jag kan träna skrivstil i.


När vi kom hem så gick jag och mamma till ÖB och där utanför stog den där "bilen".

=)

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för att du var med och röstade :) Höhö

2011-09-04 @ 18:46:02
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0