Arbetsmaterial

Nästa vecka ska jag jobba åt min gamla arbetsgivare (Lovely!), men den här gången ska jag inte köra riktigt lika långt och jag ska inte plocka upp tobak, men jag kommer att få köra bil och så ska jag skylta i olika butiker åt VIASAT, och det ska jag lova, det ska bli kul xD

Jag fick materialet idag och det va lite mer än vad jag trodde att jag skulle få.


Kartongen jag fick det i, och den va inte lätt att bära ut till soprummet efter att jag hade tömt den. Jag fick ju självklart inte upp hela kartongen för trappan så jag fick plocka ut allt som va i och bära upp det.


Det som låg i kartongen.

Nu får vi hålla tummarna för fint väder, bra väglag och medgörliga människor nästa vecka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0