On my head

Har gjort lite olika frisyrer eller va man ska kalla det dom senaste dagarna.






Köpte ju en OBH Nordica Artist Beach Curls för en vecka sen och jag kan inte påstå att jag är direkt med det köpet för lockarna blev inte som jag ville, men den är ganska kul för håret blir vekligen LOCKIGT!!


Så här gjorde jag idag med min vanliga locktång som jag tror är 19 mm. Men jag beställde en som är 38mm idag så får se om jag blir nöjd med den för jag vill ha stora "hollywood" lockar ;b Skulle gärna vilja vakna med perfekta lockar varje dag.

Men idag blev jag bra nöjd med håret.

Kommentarer
Postat av: Frida

Schnyggt! :)

2012-03-13 @ 05:11:38
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0