23 Februari

Goder morgon, jag har inte precis vaknat men jag har inte gått upp än. Det ser ut som om det är fint väder ute idag i alla fall men har inte en aning men jag misstänker det.
Jag har sove riktigt skönt i natt med, har drömt något men kommer inte ihåg vad. Tycker det är roligt med drömmar, speciellt om man kommer ihåg dom och sen kollar i en drömtydnings bok och försöker ta reda på vad dom kan betyda.
Ibland så kan jag vakna och inte komma ihåg vad jag har drömt om men sen så går dagen en liten stund och det kanske är någon som säger något eller jag kanske ser en bild eller något på tv eller utomhus som påminner mej och jag kommer ihåg drömmen jätte tydligt, det är lite roligt.
Och ibland får jag deja vu när jag är vaken då så klart. Jag känner igen en händelse jätte väl och så kommer jag på att jag har drömt om det och jag försöker kommer på vad som hände i drömmen, drömde jag att det slutade på ett dåligt sätt så försöker jag göra tvärtom än vad jag gjorde i drömmen och då blir det bra.
Men nog om det. Nu ska jag nog gå upp och se om jag kan göra grahamsgröt.


Ska upp och gå på det här vattnet med Frida sen men det ser tyvärr inte ut så nu, och om det hade gjort det så hade jag inte gått på det utan legat i det.
Ha en bra dag, jag återkommer nog kanske.

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0