Biltur

Jag tog en liten biltur förut för att bli på bättre humör, det hjälpte inte så mycket men är skönt att komma bort en sväng och få tänka i fred. Det kommer bli ganska mycket nu tror jag som jag ska göra för att komma dit jag vill.
Tänkte bara lägga upp några bilder från turen.


På väg upp till Klevane


Traktor spår


Vinter väg i Klevane


Solen kikade på mej nästan hela dagen i dag med


Skulle ta ett kort när jag körde men kameran tog inte kortet förens jag hade flyttat ner den så då blev det något helt annat än planerat men tycker den blev fin ändå


Fina hästar i Karlanda. Tycker shirehästar är så fina. Tycker även quarter horse är något gudomligt fina djur. Jag vill ha en häst.

Nu ska jag se om jag kan hitta på nåt att göra.

Kommentarer
Postat av: Vinzz

Du är så duktig mitt lilla hallon! :D

2011-02-10 @ 12:15:11
Postat av: Emelie

Tack my brother from another mother ;b

2011-02-10 @ 17:50:39
URL: http://iettfotoalbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0