Drömma sej bort

Just nu sitter jag och kollar på vad blir det för mat på 4+ men jag sitter och drömmer mej bort med. Finns så många ställen jag vill besöka och så många människor jag vill träffa. Vet ju inte vilka de människorna är men vet att de finns där ute.
Idag har inte vart en alls lika bra dag som igår. Har knappt pratat något och har vart ganska nere. Det är när det är så som man önskar att man va på något helt annat ställe, bara sticka ifrån allt och åka till värmen eller någon okänd plats. Vara själv och bara köra tills vägen tar slut. Önska att man kunde lägga sej på ett moln och bara ta det lugnt och njuta av tystnaden. Hade det varit vår/sommar så hade jag helt klart gått, cyklat eller tagit bilen till Klevane och legat vid tjärnet hela dagen i solen och bara njutit av solen och stillheten och fågelsång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0