Hårresande

Kan ju bara meddela att mitt hår blev lockigt!

Så här såg det ungefär ut efter att jag borstat det och innan jag fixat det lite.


Så blev det efter. Hann inte ta bättre bilder men det ser lite bättre ut nu för lockarna har typ lagt sej lite mer in i varann så det är inte lockar håller om buller. Eller det kanske kallas våfflor?

Bilder från kalaset lägger jag nog inte upp men bilder på tårtan och pajerna lägger jag nog upp i morgon för ska nog snart gå till en kompis. Va mycket nog det blev.
Min morbror fick nog den finaste 50 års presenten ever! En Ford pickup från 1937 med en V6:a i och hans kompisar hade hjälpt hans fru och dotter att fixa det så det va mattsvart och så stog det RH metal fabrication på sidan. Riktigt, riktigt fin!
Grattis till Rolf. Han gillade min dikt i alla fall.

;)

Kommentarer
Postat av: Winzz

Få se dikten då? :)

2011-02-14 @ 12:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0