Kommer inte på nån rubrik...

Jag har precis komme hem från en kompis och som vanligt var det mycket angenämt att vara där, hennes dotter är söt som socker.

Nu håller jag på och lagar mat tills mamma kommer hem och i morgon är det onsdag och då ska jag och Frida till lilla gympasalen här i Årjäng och spela tennis, har väntat i en vecka på det. Vi var där förra onsdagen med och det va riktigt roligt.


Längtar tills vattnet är öppet igen så jag kan åka till berget på bilden och njuta av solen och tystheten. Men i år kanske jag har nåt att göra om dagarna så jag inte har så mycket tid att sitta där och ta det lugnt. Men det märks. Hoppas hoppas, ja kanske att jag bara kan ta det lugnt men få pengar ändå, men det händer nog inte på väldigt många år.
Nu ska jag fortsätta med maten.

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0