Picknick

Jag har precis komme hem efter att ha varit uppe på tjärnet med Frida. Det va ganska skönt och tyst, förutom att Frida är duktig på att prata, men det va väldigt kallt när inte solen kom fram mellan molnen och det blåste kallt. Jag tog lite bilder men tycker inte att någon blev direkt bra men lägger ut någon ändå.


Väskan gjorde så att det såg ut som om jag hade en stor hängig rumpa.


Solen sken men det va lite molnigt.


Jag hade gjort varm oboy med som vi drack, det va gott men den va väldigt varm.


Såg en fågel med, gissar på att det är en kråka eller skata, det låt som en sån i alla fall.


Det blev roliga rump märken efter oss också, det här är min rumpa.

;)

Nu ska jag gå och kolla om Lotta är på kontoret och sen ner till Frida och se på Georgia Rule.

=)

Kommentarer
Postat av: Frida

Varför bad du mig inte vara tyst då?

2011-02-23 @ 17:22:40
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0