Vintern är tillbaka!

När jag gick upp kollade jag vad det var för grader ute och det var 22 minus! Ochh för ovanlighetens skull så är jag uppe före solen så då fick jag se när den gick upp.

'


Det är synd att det måste va så kallt bara för att det är klart ute. Men det verkar ju som om det kan bli en fin dag. Härligt att se solen komma upp i alla fall. Inte varje dag man är vaken för att se den gå upp. Va ju vaken såpass tidigt när jag hade praktik men inte sen dess tror jag.
Senare i eftermiddag så blir det kalas för min morbror som fyller 50 på måndag. Det här kan bli kul. Jag blev frågad om jag kunde baka tårta och ta kort så sagt och gjort.
Gjorde 4 pajbottnar igår och idag ska jag göra det som behövs på en svinrygg för kolasåsen är redan klar.
Det blir nog två hallonpajer, en blåbärspaj och en hallon/blåbär.
Tar säkert kort och lägger ut.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ica har ju inte ens öppnat. Jag kanske tar och äter frukost och kollar på tven ett slag. Ser ganska rolig ut i håret med för dom två utbakade flätorna i luggen har gått upp lite i natt när jag har sove så dom står rakt upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0