8 Mars

Det har varit dålig uppdatering och här kommer anledningen. Det mest spännande som har hänt dom senaste dagarna.










Jag hade fåglar utanför mitt fönster så tog massa bilder.


Det satt en fluga i mitt fönster.
Är det ett vår tecken?


Och det kom en grävmaskin och parkerade på gräsmattan vid balkongen i fredags och nu håller dom på och ska börja gräva tror jag, vet inte varför men, det skakar i vårt fönster så det är ett jätte irrieterande ljud men kan ju tyvärr inte lägga ut det här. Det är något som hänger i fönstret som slår emot fönstret, jag tror det är en glasängel.

Det är det mest spännande som har hänt på ett tag nu. Så därför är det dålig uppdatering. Jag ska laga mat nu så ska jag äta och sen lämna tillbaka en film och kanske ta en liten tur med bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0