26 Februari

Jao, idag är det lördag, jag har precis flätat håret och noppat ögonbrynen.
Nu gör jag inte så mycket, sitter mest i sängen och bara sitter. Funderar lite på vad för bild jag ska lägga ut, blir mest troligt en sommar bild.
Igår va jag ju hos Frida hela dagen, vi kollade på Georgia Rule (glömde skriva det igår men jag tycker att Lindsay Lohan är väldigt fin i den filmen och hon har väldigt fina kläder) sen kollade vi på The Perfect Man som Hilary Duff är med i och Honey med Jessica Alba som dansare och sen kollade vi på ungefär kanske halva Sex and the City 2.


Tänk va härligt om det hade varit så här ute nu. Göttans. Tror dock att det regnar ute men vet inte.


Den här bilden har jag tydligen lagt upp förr men vad spelar det för roll?
Jag väntar och väntar på att min "mamma" ska höra av sej och säga att dom har fått in solglasögon på glitter snart så jag kan storma dit och se om dom har fått in liknande som jag hade ifjol.
Nu ska jag se om jag hittar på nåt att göra.
Frukost kanske?

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0