Once I had a little frog...

Nej inte riktigt men en fisk.
En kampfiskhane. Captain Jack Sparrow var det namn han bar, men han är tyvärr död. Han var sjuk så jag bröt av han nacken och spolade ner han med en ros.
Min kusin har en röd kampfiskhane och jag tog kort på han i lördags så jag tänkte att jag kan ju lägga ut på både den och Sparrow.
Även Frida har en kampfiskhane som heter Junior, kommer dock inte ihåg vad det är förkortning för.


Det här är Captain Jack Sparrow, han var ju min firre han. Han var röd/lila/blå


Captain Jack Sparrow. Nu blev jag sugen på att se Pirates of the Caribbean.


Det här är Junior, Fridas fisk. http://rockabillygirl.se/


Det här är min kusins fisk men vet inte vad den heter eller om den heter något alls.


Kusinens fisk igen.

Nu ska jag se om jag kan hitta på nåt annat att göra, typ gå och lägga mej. Har mått lite konstigt hela dagen. Är som så lite snurrig i skallen och mår lite konstigt i halsen, har inte ont eller något är ungefär som halsbränna men ändå inte. Men det går över, synd att klaga jag lever ju och det finns dom har det sämre.

Kommentarer
Postat av: Frida

JUNIOR är förkortning på:

Jalle Ullrik Niklas Ivar Olov Rikard. :) Så nu vet du. :)

2011-02-14 @ 21:38:09
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0