Snol

Idag har det vart lite knasigt väder, solen skiner och det snöar, samtidigt. Lite roligt när det är så med, jag tror mamma har sagt att man får önska sej något om det är så, men det kan va hitte på med, från min sida. Jag har i alla fall gått runt och önskat mej lite saker idag så får se om det slår in.

Jag tänkte ta en bild men gjorde det inte, på vädret alltså, men jag har en bild från när jag hade praktik och stod utanför volvo tvätthall i Uppsala.


Då lös månen igenom dom tunna snömolnen och som det visar på bilden så snöade det ju självklart, annars hade jag ju inte vetat att det var snö moln.

Nu är det fredag igen i alla fall. Ska bli kul att se vad helgen har att erbjuda men antagligen, som vanligt, en del besvikelser.
Jag måste få mej ett jobb så jag får mer pengar så att jag kan göra mer saker, är inget roligt att sitta inne och kolla på tv hela tiden.

Nu ska jag se på tv (dubbelmoral, typ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0