Mat och vår

Nu tror jag faktiskt att det är vår, men det är ju April och April kan ju bjuda på vilket väder som helst, men just nu är det i alla fall väldigt varmt ute, det är så varmt så att jag faktiskt överväger om det kommer bli åska.



Ganska varmt ute, nu har precis solen kommer över till den sidan där termometern sitter också.


Jag håller på att laga mat till mej och mamma också.
Det blir sej(fisk) med ost, potatis och sallad, sen så har jag jordgubbar och vattenmelon också. Jag kommer nog ha vattenmelonen till salladen och sen så tar jag nog jordgubbarna till efterrätt med lite yoghurt.


Sallad med gurka, och jordgubbar och vattenmelon. Smarrigt värre.
Senare kanske jag tar och cyklar upp till Klevane en sväng för är ju ganska bra väder till det.

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0