Lite ny inrett

Efter tre nätter på Fridas soffa i väntan på nya fönster så har jag äntligen fått gjort klart mitt rum.

Före


Efter


Före


Efter


Före


Efter


Före


Efter


Före


Efter














Jag måste påstå att jag personligen tycker att det blev mycket bättre, jag är väldigt nöjd.

Jag köpte två stycken vita Expedit på Ikea 199 kronor styck, tre skubb till Expediten för 149, ett skrivbord som heter Micke för 399, och en portis för 299.
Dessutom mitt uppe i allt så fick jag min nya telefon igår, en Nokia X7-00. Är ganska nöjd nu.

=D

Kommentarer
Postat av: Frida

Fy fan vad bra det blev!!! :)

2011-08-27 @ 11:54:05
URL: http://rockabillygirl.se
Postat av: Marica

Skiiit snyggt ju =)

2011-08-28 @ 18:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0