Stökigt

I morgon ska dom byta fönster hemma hos är det sagt, så jag och mamma har flyttat alla möbler så dom står i hög i hörnen så långt från fönstren som möjligt.


Mitt rum, min säng är i stort sett instängd, har nästan ingenting kvar på väggarna för utom filmer och en stor tavla och en spegel. När det är klart med fönsterbyte och det är städat så ska jag göra om lite, ska kanske på IKEA på torsdag och köpa nya möbler.


Vardagsrummet. Där är det väldigt mycket grejer. Det är lita saker från mammas rum med.


Korridoren till garderoben, där är det fullt, mest med mina grejer.

Det är inte så värst vidare hemtrevligt här just nu och det kommer inte bli bättre för sen är det tänkt vi ska lägga plast över möblerna så att det inte blir en massa damm, det kommer det ju vissterligen bli ändå men vi kanske kan göra så att det blir lite mindre.

Jag försöker komma på vart jag kan sova i natt för jag är inte så sugen på att sova hemma när det är så trångt som det är och om vi dessutom ska täcka allt med plast, får se om jag sover hos någon syster eller hos en kompis, men helst vill jag sova hos någon speciell. Kom på att jag kan ställa sängen på sidan nu så ska nog ta och göra det, för jag sover nog som sagt inte hemma ändå eftersom dom dessutom kommer vid 7 tiden till morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0