Spontan tur

Igår satt jag ju och hoppades på att vi skulle till Karlstad, va inte riktigt helt beredd på att vi faktiskt skulle åka för att från det vi bestämde att vi skulle åka och till det att vi kom iväg va ungefär 5 minuter.

Sen när vi va i Karlstad så träffade jag en kompis som jag nästan inte sett på ett år för hon bor i Holland, efter det så gick vi och åt på ett ställe som hette lilla sicilien(stavning?) och där blev det bestämt att vi skulle kolla vad ett hotellrum kostade för en natt, och helt plötsligt hade vi checkat in på hotell? Så vi åkte och köpte tandborstar och rena underkläder, sen satt vi på hotellbaren hela kvällen och drack lite groggar och drinkar. Det blev en väldigt spontan och rolig resa.


På väg till Karlstad


Några av våra glas, saknas väl 4 eller 5 stycken här


Ljuskronan på Frida och hennes sambos rum


Järnvägsstationen i Karlstad, lite av utsikten från mitt och Lellis rum


Det va en liten bit upp, ser nästan ut som om jag har zoomat men det har jag inte, inte vad jag vet i alla fall ;b


Köpte en Soutern Comfort idag, det är en whisky likör, jag drack det igår, med cola och 4 isbitar för så har jag fått lära mej av en som vet hur whisky ska va ;)

Det var som sagt en väldigt rolig tur och det är oftast spontana grejer som blir roligast =)
Nu hoppas jag på att vi åker nåt mer ställe, kanske Töcksfors idag, Arvika-Charlottenberg i morgon, eller varför inte Bengtsfors-Mellerud ;b Eller kanske Strömstad? Önskar bara jag hade mer pengar och lättare för att hitta kläder som jag tycker om och som passar ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Höhöhö :)

2011-12-29 @ 09:57:53
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0