24 Februari

Idag har jag varit i Arvika med Frida och Malin och jag hälsade på min kära Weronica. På vägen hem så tog vi vägen inom Charlottenberg och där fanns det en del jag ville ha men köpte inget. Kanske åker dit på måndag igen och kollar igen.
När vi åkte från Charlottenberg så såg vi en väldans massa rådjur, det är ju alltid kul, hade ju inte med mej kameran och vi hade en bil bakom så kunde ju inte stanna och ta kort heller.
En gång såg jag Malin ett vitt rådjur när vi åkte från Charlottenberg och det var spännande. Vi fattade inte vad det var så jag trodde nästan det var en varg men det var då sannerligen ett rådjur men jag hade inte kameran med mej då heller, bara mobilen och det är inte så bra kamera och inte så bra zoom.


En snöig väg till mitt favorit ställe, Klevane.

Nu kollar jag på tv och råkade somna lite på soffan men inte riktigt helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0