28 Februari

Sista dagen i februari nu, inga fel, då får jag nog förhoppningsvis snart svar på min ansökan. Hoppas hoppas.

Jag har vart i Töcksfors och Örje med Frida, dom hade fått in solglasögon på glitter idag så jag köpte två par.


Ett par hel svarta med en liten rosett i en hörnet, dom kostade 100 kronor


Ett par såna jag hade innan, men som jag har tappat bort, dom fanns inte i brunt nu så köpte dom lila, kanske kommer in andra färger senare så får köpa såna då. Dom kostade 90 kronor.


Jag köpte en keps också, tycker den va söt. Den kostade 100 den med.


Passade ju bra med dom lila tycker jag.


Och dom svarta.

Igår va jag bakfull hela dagen så orkade inte göra nåt annat än att ligga på soffan och dricka cola i stort sett.
Har fortfaranade ont i halsen dock, men det verkar inte som om det ska bli någon förkylning av det utan bara ont i halsnötterna, kanske skulle kolla upp det, kan ju kanske va halsfluss eller något.

Nu ska jag nog kanske äta loff med makrill från Norge. Yum. Ska ha på mej kepsen och kanske ett par sunbrills när jag gör det.

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0