Inspiration

Jag börjar få slut på saker att skriva om, och jag har haft den här bloggen i 4? dagar, tur man har mycket att skriva om, men blir väl kanske snart något roligare.
Ge förslag på vad jag ska skriva om (om någon läser den här bloggen vill säga) annars för jag skriva för mej själv. Då kan jag skriva om va *beeep* som helst. Fast det kan jag ju ändå. Allt från blommor och bin till.... ja blommor och bin. Finns massa roligt men får väl försöka hålla det lite städat.

Den här bilden är en av få som jag har ändrat lite på. Jag har förstärkt färgerna och gjort kanterna suddiga.
Kan ju lägga upp originalbilden nedanför om jag finner den.


Hittade den! Finns massa bilder men kanske blir för masigt om jag lägger upp alla på en gång? Och så har jag ju inget att lägga upp senare.

Jag har i alla fall städat lägenheten och tvättat 4 maskiner och diskat och lagat mat. Effektiv idag ju.
Nu ska jag hitta på nåt annat..

Kommentarer
Postat av: Frida

Du behöver inte skriva i varje inlägg. Du kan bara tala om vad som inspirerade dig till att ta kortet. :)

2011-02-01 @ 18:27:44
URL: http://rockabillygirl.se
Postat av: Emelie

ahaaaa, tänkte jag inte på ;b

2011-02-01 @ 19:10:32
URL: http://iettfotoalbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0