Söndag

Igår va jag hos en kompis och skulle egentligen va nykter men ändrade mej efter nån timme så fick gå hem och hämta dricka ändå. Jag hade en mycket trevlig kväll och träffade roligt nytt folk och kanske min framtida man, lite skämt åsido.
Jag är inte bakfull idag, har ju mina trick så brukar slippa det, men är trött för brukar inte kunna sova så länge när jag har vart utpå.

Bilden har ingenting med kvällen att göra men måste ju lägga upp en bild tycker jag om jag har en fotoblogg.
Den här bilden tog jag på Glaskogen när jag hade hämtat Weronica i Arvika och vi tog en liten omväg hem och tog lite kort till vårt "fämöli älböm".
Nu börjar snart livräddarna på Bondi Beach, Bali. Ett mycket trevligt program får jag nog påstå.
Det märks om jag skriver nåt mer idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0