Ny dag...

...nya möjligheter.
Måste faktiskt påstå att jag har sove riktigt gott i natt. Men nu börjar jag bli lite orolig för jag skickade ett sms till min bästa kompis igår och frågade när hon kommer hit, och jag har inte fått svar än, inte heller från Frida som jag fråga om det gick att låsa bilderna på blogg.se så att ingen tar dom. Så nu är jag orolig att det bara är jag kvar i världen, men är ju relativt nyvaken också.
Det ser i alla fall ut att vara fint väder ute och det är ju skönt men det är nog väldigt kallt då.
Jag tänkte lägga upp två bilder på en soluppgång för tyckte det passade nu på morgonen.
Jag tog dom när jag va i Norge på praktik på ett Åkeri, saknar lastbilarna, men förhoppningsvis så får jag yrkesförar utbildning jag med.



Det är så härligt att åka lastbil när solen går upp, ingenting slår nog det.
Nu ska jag ta och försöka ta mej upp ur sängen och kanske äta lite frukost.

Kommentarer
Postat av: Frida

Det ska gå att låsa bilderna, men vet inte hur.

2011-01-29 @ 13:48:55
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0