Redan inlägg #3

På min kamera är det ganska bra zoom, det syns ju här.

Om jag inte nämde det i ett av dom två tidigare inlägg så är jag mest intresserad av naturfotografering och det är det som det blir mest av. Jag har i stort sett bara bilder på olika natur motiv, det vanligaste motivet för min kamera är ett tjärn som ligger på ett ställe som heter Klevane och kallas ganska logiskt nog Klevane tjärnet.

Det är nog det absolut vanligaste motivet förutom att det ser inte alltid ut som en spegel men tyckte att det kunda va en bra idé att lägga ut en lite finare bild.

Klevane är även mitt absoluta favorit ställe att bara vara, att ta en promenad, bada och ta kort, men tyvärr så börjar motiven ta slut men ibland har man tur och hittar något nytt där att ta kort på.

Som den här

Och ibland så regnar det ju också och då måste man ju utnyttja det

Det är kanske 1/10 000 av mina bilder så det kommer ju komma upp en hel del till.

 

Såg att min syster Frida kommenterade och det är ju tur att någon kommer läsa min blogg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0