Vintersol

Visst är det härligt när det är fint väder? Har precis vart ute med sopor uten jacka och jag frös inte ens, underbart är det allt.
Va ju ute igår men bakfull är jag inte (peppar peppar ta i träd), har lite ont i huvudet men jag överlever.
Just nu har jag en inpckning i håret som jag hade i i natt när jag kom hem och jag vet inte om jag ska ha i d en under dagen eller om jag ska skölja ur den, men det gör nog ingenting om den sitter i, eller?

När jag och Frida gick till Klevane härom dagen så va det också fint väder men en aningen kallare och vi frös en del och stoppade i solen några gånger för att värma oss och på vägen hem fick Malin komma och hämta oss för att vi frös.
Den bilden tog jag då, vid forsen vid slaktboa.

;)

Kommentarer
Postat av: <3 MALIN

For et nydelig bilde <3 Du skriver bra !!

2011-01-30 @ 20:36:40
URL: http://www.maalinjenta.blogg.no/
Postat av: Emelie

Tack =)

2011-02-01 @ 19:11:07
URL: http://iettfotoalbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0