Musik

Jag har precis köpt 3 doors down'a nya album time of my life och då bestämde jag med för att ta fram min stereo som har stoge i garderoben sen jag möblerade om.
Jag tycker inte om att den tar upp så mycket plats på byrån, men det är lite bättre ljud i den än dom två små högtalarna jag hade innan.
Eftersom jag inte hinner tänka efter innan jag gör något så har jag ingen före bild bara efter.


Inte så jätte fint, jag vill köpa en expedit hylla på IKEA men har inte råd.
Men är det någon som ser de två lika sakerna? Det är inte skorna och inte högtalarna, det är något i närheten av högtalarna, bara att börja gissa.
Kanske inte är så lätt att upptäcka men det har nåt med musik att göra och det jag skrev i början av inlägget ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad är det som är i närheten?

2011-07-25 @ 08:48:29
URL: http://rockabillygirl.se
Postat av: Emelie

Det har något med musiken att göra, framför ena högtalaren kan du koppla ihop med något på den andra.

2011-07-25 @ 19:45:57
URL: http://iettfotoalbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0