Sängen

Jag är van att ha väggen på höger sida när jag ligger på rygg i sängen och när jag möblerade om på mitt rum så fick jag sängen på vänster sida, det har resulterat i att jag några gånger har varit på väg att ramla ur sängen, jag har sloge huvudet i väggen två gånger på en natt, jag har slagit handen i väggen och jag har sove allmänt dåligt. Så jag bestämde mej för att flytta tillbaka sängen.


Så här såg det ju ut när sängen stog i en dålig position för mitt sovande.


Såhär står det nu.

Jag tyckte det va finare på den översta bilden men jag tyckte att det kanske va bättre att jag sover bra än att det är snyggare, för det är ju inte fult nu men inte lika snyggt som innan.....

;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0